Alla inlägg den 14 oktober 2008

Av Sandra - 14 oktober 2008 21:18


Japp, idag har vi handlat massa inredning å sånt :) Så nu börjar det bli fint här hemma . hehe. ÄNTLIGEN ! :)


Träffa Mysan å Ghans idag :D Micke är skummis... han skrämmer mig ^^,

Han å jag mindes lite "goda" tider tillsammans när dom andra 2 typ Mysan å älskling vandra iväg . haha. De va kul . haha. AsG !!!! x) Moahahhaha.

Okeii.. jag är stördo ... typ ganska. Är så kul å träffa Mysan så jag blir sådär galet knasig liksom . :)


Aja, som sagt så har vi fixat å donat här hemma så nu kanske man kan ta hem lite besök utan att skämmas !!! :P

Älskling ligger i badet igen ???? :O Fattar liksom inte.

Vill han att jag ska göra han sällskap ? ;) Då får han faktiskt hämta mig eller säga det... skulle vara så mysigt om han typ hade tänt lite doftljus... hält upp ett skumbad. Kanske gjort nåt gott att dricka (typ nå kallt...!).

DET skulle uppskattas .


;) Nu ska jag se vad han vill ...

//sandra

Av Sandra - 14 oktober 2008 08:40


Jag kan seriöst inte prata med syrran utan att hon ska låtsas vara min psykolog... skitjobbigt. Jag har nog med riktiga psykologer ...


Skulle vara riktigt kul att träffa Mysan i helgen ! Värsta kanon helgen de blir å sånna fall ! Älskade älskling fyller år ! Jag ska iväg med Rocky på tävling ! Mysan å jag får ses å flumma oss lite :) hihi. Oavsett vad vi gör så har jag skitkul med henne :)


Näe, nu ska jag dricka mitt kaffe å sen duscha ... :)


ÄÄLSKAR DIG <3


//Sandra

Presentation


Hjärtat Amanda

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästboken

Besöksstatistik

Länkar

Omröstning

Ska jag fortsätta blogga här igen ? :)
 Ja !
 Nej !
 Kanske, om du vill !
 Bryr mig inte ...

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22
23
24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards