Alla inlägg den 21 oktober 2008

Av Sandra - 21 oktober 2008 09:00


Eller jag önskade iaf att de va det ... fast kanske inte för då ska jag på möte å vara uppe på Villan senast 07:50 ! =/

Gaaah ! Vilket betyder att jag måste upp jättejättetidigt....

Om jag ska hinna upp... ut med hundarna minst 45 min så dom är trötta sen å sen duscha å dricka kaffe... göra mig klar ! Åka med bussen till stan ... och gå till Villan... suck å stön...

varför kan jag inte säga nej ? Jag hade ju inte behövt ha möta då ... hade kunnat vänta tills senare i vinter .. men neeejda....


Är orolig över Danne på Djurmagazinet, för han är sjuk .

Han har nog troligtvis en hjärntumör ...

Han har sånt tryck i huvudet å spyr väldigt mkt.

 Han ser knappt ibland för det trycker så mkt... Usch . Stackare .

Han som är så snäll å har sin dumma småsjuka humor som man inte annat än måste garva åt ! :')


Aja. Nu ska jag ta lite mer kaffe å sen måste jag börja sminka mig å gö mig klar . . . Lilla Rocky är helt slut ...ligger i soffan å drömmer ! :)


Älskar dig mitt hjärta! Du betyder så sjukt mkt ! Vill aldrig förlora dig ! <3


//Sandra


Presentation


Hjärtat Amanda

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästboken

Besöksstatistik

Länkar

Omröstning

Ska jag fortsätta blogga här igen ? :)
 Ja !
 Nej !
 Kanske, om du vill !
 Bryr mig inte ...

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22
23
24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards