Alla inlägg den 5 oktober 2008

Av Sandra - 5 oktober 2008 10:26


Älskling beställde en ny mobil åt mig också :)

En samma som han har fast en annan färg.

Ville så gärna också ha en så . hehe. den är röd ...


Fan dom ligger å sover än... Ska nog smyga ut å röka på balkongen tror jag.

Så jävla röksugen...!!!


suck... vågen... jag antar att den fortfarande är min ovän så jag väntar med att besöka den i några dagar till... Vågar inte !!! Usch om jag gått upp !!

paniiik...


Sen så måste jag ringa psykologen också... jag måste. Men då blir de säkert en massa piller hit å dit ... orkar fan inte med nå mer piller...


Vill lixom bara vara glad å pigg å smaaaal...

Gör mig smal så kan jag nog bli gladare !


Mitt älskade hjärta gör mig ju givetvis glad, men det är så komplicerat å förklara hur jag mår för honom å alla andra....


"Bara för att jag har ett leende på mina läppar

betyder det inte att jag är glad..."


"Bara för att jag skrattar betyder

det inte att jag är lycklig..."


Och sitter jag tyst i ett hörn och inte hör dig, så är det inte för att jag inte lyssnar... mina tankar kan ibland överrösta alla ljud i världen ...

Tillomed dig mitt hjärta<3


Nu ska jag göra mig iordning tror jag ...

Älskar dig Thomas mitt älskade hjärta <3

//Sandra


Av Sandra - 5 oktober 2008 09:58


...i ungefär hela kroppen... i vartenda muskel ... suck ...

Fast då vet jag ju iofs att jag tränat lite muskler som vilat ett tag :)


Idag...

Ja det är ju skitväder som fan ute, blåser å så regnar det typ hela tiden.

Jag ska iaf på hund/valppartyt i Romme men hoppas vi kan vara inomhus...


Aja. Ska göra rent åt Sessan idag...


Nu ska jag dricka kaffe å chilla...


Älskar dig<3


//sandra

Presentation


Hjärtat Amanda

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästboken

Besöksstatistik

Länkar

Omröstning

Ska jag fortsätta blogga här igen ? :)
 Ja !
 Nej !
 Kanske, om du vill !
 Bryr mig inte ...

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22
23
24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards