Alla inlägg den 7 oktober 2008

Av Sandra - 7 oktober 2008 08:49


Ja igår va sista gången å vi fikade å drack lite gott.

Eller ja... dom fikade å jag tog en coca cola-light... ^^ Vi fick även med en liten foderpåse till valparna å  Diplom :)


Vi hade prov i praktiken och det gick jättejättebra ! :)
Vi klarade alla proven utmärkt och fick endast beröm beröm och meera beröm:)
Det va jättekul å få visa upp Rocky å fastän vi inte tränat så himla mkt så kunde han allt jag bad han om . Härligt !
Jag fick beröm för att ha sån bra hand med honom och att jag hela tiden va så lugn. Dom trodde verkligen på mig att vi skulle kunna gå lång i lydnaden och tyckte att om inte jag ville så kunde jag ju träna honom och låta väktare använda honom när han blir äldre. hehe. Kul kul .


Nu måste jag tyvärr dricka mitt kaffe å göra mig klar ...



Älskar dig Thomas <3



//sandra

Presentation


Hjärtat Amanda

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästboken

Besöksstatistik

Länkar

Omröstning

Ska jag fortsätta blogga här igen ? :)
 Ja !
 Nej !
 Kanske, om du vill !
 Bryr mig inte ...

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22
23
24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards