Alla inlägg den 8 oktober 2008

Av Sandra - 8 oktober 2008 22:02


Va ju typ upptaget när jag ringde till avdelningen hela telefontiden nästan.

Förstod att de va Julle som prata med henne så jag ringde brorsan å sa åt han att säga åt Julle å lägga på så jag fick prata med henne en stund...


Det va väl bra med henne.. men blev besviken att hon skulle åka hem på fredag.... Ofta man blir bra på knappt en vecka liksom.. men jag sa inget ..

Hon kmr ju få åka in igen om hon dricker . Hoppas hon gör de också ...


Aja. Snart så kmr älskling. ska ut å möta honom så vi kan gå en sväng med hundarna...


Blev medlem på vovve.net för några dagar sen... ingen vidare normal hundsite... Man får t.ex inte ens prata om Cesar Millan på forumen bara för att det varit så mkt bråk om honom...

Han är bra på det han gör . Punkt slut. (Enligt mig!).


Älskar dig mitt underbara hjärta <3


//Sandra

Av Sandra - 8 oktober 2008 16:40


Ja, jag visste inget förrens igår kväll när jag ringde brorsan å fråga vrf hon aldrig svara när jag ringde...

Han åkte bil med några kompisar å våga väl inte säga att hon va inlagd så han sa att han skulle ringa mig när han kom hem igen...

Men hon va iaf inagd. På Avdelning 65 i Falun.

Får se hur länge hon står ut, hoppas minst en vecka iaf...Hon måste fatta hur illa det verkligen är med henne ... vill inte att hon slutar som pappa.

Hon måste fan sluta supa så jävla mkt nu...så är det bara !

Jag kunde sluta med alkoholen och drogerna... Skulle allt som hände då inte hänst skulle jag bo kvar i min lilla ruttna 1:a å droga upp alla pengar jag hade å aldrig träffat mannen i mitt liv... !!!

Älskar verkligen Thomas och är så glad nu att jag hamna i fosterfamilj å allt... men de va jag ju inte då .. men nu är jag.


Idag har jag vart hemma btw... fick mensen igår...

Låg å grina hela kvällen å nattenför att det gjorde så sjukt jävla ont!

Mådde illa som fan å fick springa på toa å kissa hela tiden också...

Inte ens mina diklofenak tabletter hjälpte.

Tog 2 ångest/lugnande också så att man kunde somna ...hade tänkt ta flera..väldigt många flera....

men på natten vakna jag iaf å mådde skit .

Usch för mens ... Vill ha bort skiten ! NU ! Orkar inte må såhär varje gång ...

Om jag inte ville ha barn i framtiden så skulle jag ta bort hela skiten helst igår ...

Önskade bara att älskling fattade hur jävla ont jag har...men kan killar de ? 


Imorgon åker han btw iväg till Tällberg med jobbet...jävla skitjobb! Inte kan han skita i å åka heller för de har han redan gjort så mkt .

Men just när man har mens å mår skit ... och sen att dom måste bjuda på öl varje gång dom ska göra nå med jobbet.. suck ... Näe, nu fick jag en klump i magen. Hatar alkohol. HATAR . Men det är de ingen som fattar ... Och ingen som fattar varför ... suck ...


Nu ska jag kika på tv å vila...


ÄLSKAR DIG THOMAS <3


//sandra



Presentation


Hjärtat Amanda

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästboken

Besöksstatistik

Länkar

Omröstning

Ska jag fortsätta blogga här igen ? :)
 Ja !
 Nej !
 Kanske, om du vill !
 Bryr mig inte ...

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22
23
24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards