Alla inlägg den 6 november 2008

Av Sandra - 6 november 2008 14:47


Jag visste inte om va det va jag och Tobbe skulle till arbetsf. och göra !

Men det va en som skulle skriva in mig där iaf och vi ska dit på möten regelbundet .... Gick bra iaf!


Aja.. Nu är jag jättetrött.. och tröttare blev jag då Andreas (älsklings storebror!) inte ens våga be mig om ursäkt !!!! Less man blir...


Älskar dig mitt hjärta


/Sandra

Av Sandra - 6 november 2008 06:22


Fan va ovanligt de är å gå upp nu å sen är de så jävla mörkt...

Fryser gör jag också. Jättemkt... Inte ens kaffen ville värma mig.


Jag ska iväg till skolan till klockan 8:a och då ska jag och Tobbe prata å sen iväg till matten på möte där också.

Sen ska jag väl till djurmaazinet om Tobbe säger nå om det på möte ang min praktik och alla papper som ska skrivar mm. SEN är det Arbetsförmedlingen.

Suck och stön...


Aja. Nu ska jag se vad jag missat på vovve under kvällen/natten :)


Älskar dig mitt hjärta<3 Mysigt igår.


//Sandra

Presentation


Hjärtat Amanda

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästboken

Besöksstatistik

Länkar

Omröstning

Ska jag fortsätta blogga här igen ? :)
 Ja !
 Nej !
 Kanske, om du vill !
 Bryr mig inte ...

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10 11
12
13
14
15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards