Alla inlägg den 11 november 2008

Av Sandra - 11 november 2008 13:55


hehe. Jani, fan va glad jag är att jag gick dit idag.

Alla va sådär knäppa idag å vi satt å garva åt "bossens" humör som tydligen inte va bra igår å idag hade han skadat ryggen och alla njöt av skadeglädjen ^^ hehe. Så dom sa att det va bra att jag va hemma igår ... Hade jag gått dit igår så hade nog även jag råkat ut för hans humör ... !


Aja, nu är jag hemma å tur är det att jag kmr hem innan älskling (A) . !!!

hehe. Men nu är de fint igen.....


Ska dricka kaffe. Och finurla hur det blir imorgon kväll ;)

Älskar dig<3


//Sandra


Av Sandra - 11 november 2008 09:16


Känns som det när man mått så skit å inte pallat med å varit på DM och nu ska man dit . På en tisdag . Och slaktas............


Mardrömmar inatt igen !!!

Nu drömde jag om att jag åkte buss. Såg mitt ex, hoppade av bussen å sprang ifatt han. Han ba:" Ska du ha röka får du fan vänta..."

Och jag typ bara stod där ....

Drömmen va mysko och jag vet inte vad som hände.

Det hoppa fram å tillbaka i livet som fan .... Men bara där jag mådde som sämst å höll på med droger å mkt alkohol....så det va fan en mardröm...!

Stina va med, Nicklas, Stoffe, Torsten och tillomed älskling va med och sen några andra ... Fatta fan ingenting. . .

Så fort drömmen blev behaglig hände nå hemskt igen.

Jag blev jagad igen. Av någon man med kniv... HATAR KNIVAR :(


((Vågen är min vän...))


Aja. Nu ska jag gö mig klar... måste ju till slakthuset i tid iaf ...........


Älskling, jag älskar dig ! <3


//Sandra




Presentation


Hjärtat Amanda

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästboken

Besöksstatistik

Länkar

Omröstning

Ska jag fortsätta blogga här igen ? :)
 Ja !
 Nej !
 Kanske, om du vill !
 Bryr mig inte ...

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10 11
12
13
14
15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards