Alla inlägg den 21 november 2008

Av Sandra - 21 november 2008 18:30


Eller av mina lille Rocky iaf. Han va så himla duktig å lydig idag:) *stolt*

Va så himla kul å se att han är superduktig på att vara passiv, lyssna på mig och bete sig exemplariskt ihop med flera andra hundar å människor samtidigt.

Dock blev han livrädd för en som spela dragspel utanför systembolaget. Det ska tränas bort. Men annars finns de inget jag kan klaga på hos min lille kille :)


Hmm Madde och Nadja (stavning?) och sen hon från smedjebacken, nu har jag glömt bort va hon heter igen, men vi kallar henne för Grisekno som hon använder på vovve.

Nästa gång är de jag som bjuder på fika har jag bestämt.


Ska bjuda hit dom på fika nån gång. Fast vi ska nog ta en promenad först så hundarn hinner nosa och se varandra först. Va riktigt trevligt idag iaf.


Älskling ligger just nu och sover. Vi ska ju på bio sen . Twilight ska vi se!

Älskar ju vampyrfilmer och hoppas att den är bra !

Sen eftersom nya Harry Potter filmen har premiär i USA idag så kan man nog ladda ner den lagomt till Jul eller nå.

Vi i Sverige är så jävla efter !


Och Rocky fick tusentals komplimanger idag av massa folk :) hihi


Nu ska jag kika på tv en stund...göra lite kaffe kanske... ringa mamma eller nåt annat tills älskling vaknat. Älskar dig :) <3


//Sandra







Av Sandra - 21 november 2008 09:19


Jag fattar inte... jag har kommit in i den här perioden då jag somnar skit dåligt...vaknar tittar på klockan... somnar om dåligt .. vaknar tittar på klockan... Oooohh en helt halvtimme  har gått å de känns som om man bara blunda en halv minut ... :( HATAR när de är så ...

Är skittrött .... men ska ju träffa dom idag. Så jag måste rycka upp mig.

Har laddat kaffebryggaren. Väntar tills hundarna smällt maten lite sen ska jag ut med dom så länge jag orkar å inte fryser ihjäl...


Sara kom till rättvik ikväll. Hoppas jag tar mig ork och åker ner till rättvik på lördag, eller nåt ... Får se...


AJa.. Nu ska jag kika lite om Madde å "Grisekno" är inne på vovve.


Älskar dig mitt hjärta <3


//Sandra

Presentation


Hjärtat Amanda

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästboken

Besöksstatistik

Länkar

Omröstning

Ska jag fortsätta blogga här igen ? :)
 Ja !
 Nej !
 Kanske, om du vill !
 Bryr mig inte ...

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10 11
12
13
14
15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards