Alla inlägg den 15 november 2008

Av Sandra - 15 november 2008 22:04


Nuu är jag hemma ... va hem en snabbis å lämna Rocky å bytte om för Marina drog med mig på familje middag på nån italiensk restaurang i stan.

Va mysigt, men dyrt som fan ! Jisses ! Är Glad att hon bjöd !

Tog nån fläskfilé mignon eller va de hette ... samma som jag åt på Harrys i Onsdags... men den på Harrys va godare ^^ Myycket goodare !


Aja, på middagen va det då jag, Marina(syrran som jobbar och bor i stockholm city och jobbar som personalchef på kanal5), Johan (syrrans man, som också jobbar på tv, som statist, skriver manus mm mm mm.), Krille (han vann silver i SM viktlyftning idag! Woohow å grattis till dig !!!), Sofia (Krilles tjej), Lena (Johan & Krilles mamma), Olov (deras pappa, veteran i viktlyftning) och anledning till hela middagen *taadaaaa!* deras farmor :)


Mysig kväll . Tack tack :)


Nu ska jag skriva lite på vovve. Kika lite på olika bloggar å klipp på kanal5.se mm ... sen blir de nog film å sen sooova....


Älskar dig mitt hjärta <3


//Sandra

Av Sandra - 15 november 2008 12:22


Japp... mamma ringer å säger att syrran kmr hämta mig om ca en halvtimme... och jag ligger fortfarande i sängen !!!

Så upp ! Ge hundarna mat ! Duscha ! Klä på sig ! Sminka ! Torka håret ! UT med hundarna ! Göra kaffe ! Skriva blogg ;D !! Driiicka kaffet !!! Daaamn !


Stressigt ? No shit sherlock ...


Aja, ska ha med Rocky, lär ta med en handduk så han kan ligga på å inte håa ner/lera ner bilen ^^


NU är kaffet klart !!


Älskar dig Thomas <3


//sandra


Presentation


Hjärtat Amanda

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästboken

Besöksstatistik

Länkar

Omröstning

Ska jag fortsätta blogga här igen ? :)
 Ja !
 Nej !
 Kanske, om du vill !
 Bryr mig inte ...

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10 11
12
13
14
15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards