Alla inlägg den 24 november 2008

Av Sandra - 24 november 2008 14:09


Jag diggar soundet ... men texten kan ju diskuteras.. suck va omoget egentligen ... Utan polisen så vette faen hur t.ex Borlänge skulle vara !

Och jag som ska bli väktare (eller vill iaf!).

http://www.youtube.com/watch?v=Yw7klnfyaek



Sååå jääävla grymma hundar ! :)

Alla ni som tror ni skulle kunna tackla/sparka av en polishund kan ju kolla in detta .... dom käkarna är inte å leka med !

http://www.youtube.com/watch?v=hc5P8n3LRak


http://www.youtube.com/watch?v=KuosTksXjJ4&feature=related


Här blir en polis attackerad utav en rottweiler och skjuter med elpistolen.

Kärringen som äger hunden å skriker ska väl vara glad att han inte sköt ihjäl hunden... men kan tänka mig att den blev avlivad sen...

http://www.youtube.com/watch?v=iQNxx634_bw&feature=related


Här är en idiot som pussar en hund som inte gör annat än signalerar ut lugnande signaler ! IDIOT SKYLL DIG SJÄLV !!!

http://www.youtube.com/watch?v=4OnDA9e0iGw&feature=related


Aja... det va några ...få se om jag upd. senare ... :)



Av Sandra - 24 november 2008 13:58


Inge trevligt väder ute ... Men nu har iaf hundarna fått göra av med all ebergi och sover sött.. :)


Utmattad i kroppen, fick plocka upp en pall med foder idag igen.

Sammanlagt så har jag nog packat upp 50 pall foder snart under min tid där.

Tänk er... dom lättaste som är dom som är minst i antal väger 2-4 kg.

Reesten av pallen är 10-15 kg... ungefär 30 st per pall. Jooobbigt.

Men ni vet ju hur jag är.. jag kämpar på (gratis träning och förbränning).


Har inte vägt mig på några dagar nu (älskling har ju fixat så mkt gott käk så jag har faktiskt käkat bra på sista tiden *bra för er...ångest för mig!*) och jag vågar fan inte... är nog bra mkt mer än sist då det va runt 55-56 kg... suck å stööön fågelfrööön...

Innan jul ska jag ha nått mitt mål ! :) Då är jag nöjd.

Blir jag för smal så ser de bara dumt ut.

Runt mitt mål så kmr jag fortfarande se sund och frisk ut :)


Aja. Nu ska jag kika lite mer på vovve å se om Rottiiss på vovve svarat ang. mina väktarfrågor :) Trevlig kille som gärna delade med sig utav det han kunde och visste :)

Jag fååår söka dit redan nu ! 18 år va det på vanlig väktare ! 23 va om man ville köra värdetransporter viiilket är väääldigt svårt för att få kunna göra.

Och det vill jag ju inte ens så :) hihi.


Älskar dig mitt hjärta! Om 2 h är du hemma :)<3


//sandra

Av Sandra - 24 november 2008 08:47


Jahopp... idag blire de djurmagazinet . Är seg idag. Har ont i knät...

Gör skit ont när jag böjer mig ner ...


Berättade för mamma idag ... att vi inte skulle vara med dom på Jul...

Eller ja, mamma frågade hur vi skulle göra...

Jag berättade att Åke och Raffe skulle komma hit.

DÅ ville mamma också komma så Åke kunde laga go mat åt henne också.

haha. Mamma känner Åke sen dom va små å gick i skolan, Åke va också väääldigt kär i mamma förut . hehe. Det är ju lite småkomiskt...

Åke brukar alltid fråga mig hur morsan mår å grejjer å är alltid så snäll.

 Skönt att det va ur världen för jag har haft sån ångest över å berätta det för henne. FÖRSTA julen någonsin utan mamma . Någon gång måste ju även det ske ..eller hur ?


Och nu har jag bestämt mig.

Jag ska skita i att göra min over-tattoo (alltså tatuera över mitt eldmärke...det är ju del utav mig).

Ska istället göra min minnestatuering (som jag velat göra sen pappa gick bort...för 2½ år sen..) och sen antingen hästhuvudet eller nåt annat...

Ska börja skissa lite själv på vad jag vill ha.

Har också bestämt att framtida tatueringar ska vara mina .

Eller om jag hittar en bild å ritar om den...


Aja, nu ska jag dricka kaffe å kika in på vovve . Måste hinna ut med Saga och Rocky igen så dom kan få springa lite...


Älskar dig så mkt mitt hjärta <3


//Sandra

Presentation


Hjärtat Amanda

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästboken

Besöksstatistik

Länkar

Omröstning

Ska jag fortsätta blogga här igen ? :)
 Ja !
 Nej !
 Kanske, om du vill !
 Bryr mig inte ...

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10 11
12
13
14
15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards