Alla inlägg den 25 november 2008

Av Sandra - 25 november 2008 19:47


Har en känsla av att jag kmr att lyssna en hel del på den nu ...

Är besatt utav filmen och tur är så blev den

en sådan hit att dom ska göra en uppföljare !!! :)

Weeii ! <3

Love The Music !

Jag älskade när dom spelade baseball i åskan !

Den låten lyssnar jag på nu i skrivande stund ;)

Yeeeeeeaaah !

---------------------------------------------------------------------------------------

<3<3

----------------------------------------------------------------------------------------

Av Sandra - 25 november 2008 18:46


Jani kära bloggläsare...


Jag ska göra det jag inte gjort på år å dar (känns de som) ....

JAG ska laga mat ...

Jag ska steka på dom 2 köttbitarna som är kvar, göra sås och klyftpotatis i ugn åt älskling tills han kmr hem vid 20:15....låter ju inge svårt ... meeen jag är halvt panikslagen iaf kan jag lova ...

Jag är så livrädd att misslyckas ...

Om inte han uppskattar att jag gör mat nu så ska jag ALDRIG mer ens försöka göra mat ... han fattar inte vilken ångest jag har nu ...

Han fattar inte att jag är en sådan människa som behöver VETA att jag gjort något bra . Få beröm .

För det är något jag SÄLLAN fått ever i mitt liv.


Jag har bara fått en massa klagande å skit för att dom sagt åt mig en gång.

Men sen när jag gjort saker utan att dom ens nämnt nåt så får jag inte ens ett bra eller tack tillbaka... vilket har gjort att jag känner mig misslyckad rakt igenom....

Allt jag gör får jag inget för.

Men allt jag inte gör får jag en massa negativ skit för .

Och detta sen jag va liiiten ... det sitter kvar ...


Pappa... ja, han va bra på att säga negativa saker...för ofta.

Dom bra sakerna när han hade dåligt samvete för allt negativa... =/


Mamma sa liksom aldrig något alls å lät mig hållas ...


Aldrig haft regler å följa .

Oavsett vad jag gjort och inte gjort så har jag fått skiten för det ...

Jaja...


Skit samma ...


Ska städa undan lite ...


-----------------------------------------------------------------------------------------------

Uppdaterat ...


Älskling ringde nyss å sa att jag inte behövde fixa mat ... Alltså litade han inte på att jag skulle kunna laga mat ...

Jag som ville göra honom glad ....


Känns också som ett FAIL....


//Sandra


Av Sandra - 25 november 2008 14:26


Japp, jag å Sandra i porten bredvid gick en promenad med Rocky & Rex.

Rex är en 8 år gammal rottiskille :) Så himla söt .

Kunde ha tagis med mig Mia, men gjorde inte de ...

Tänkte jag skulle åka ner till stan nu å köpa kaffe (som man såklart glömde och sen mössa å vaantar..).

Ska bara värma mig lite. Tar bussen som går om 20 min ungefär.

 Kul att man hittat en som man kan umgås med å så nu med hundarna.


Aja. Nu ska jag byta brallor igen, fick lov å sätta på mig mina leggins å mjukisbyxor för de va så kallt i jeans. Nu ska jag sätta på mig dom plus klackskorna ;) haha


Älskar dig mitt underbara hjärta ! Tillsammans klarar vi allt ! <3


//Sandra

Av Sandra - 25 november 2008 09:04


Ja fyfan i hele helvetet va kallt det är ute ! Jag fick halvkuta in för att mina fingrar gjorde så ont ! Men nu är jag inne å försöker tina igen...


Aja. Idag ska jag städa källaren på DM. Ska köra den där skurmaskinen som bara jag (av praktikanterna) kan med ! :)

Seen är man ju Royalexperten ;) haha. (fodret alltså... jag är så duktig å snabb å få upp det hehe)


älskar dig <3


//sandra

Presentation


Hjärtat Amanda

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästboken

Besöksstatistik

Länkar

Omröstning

Ska jag fortsätta blogga här igen ? :)
 Ja !
 Nej !
 Kanske, om du vill !
 Bryr mig inte ...

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10 11
12
13
14
15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards