Alla inlägg den 8 november 2008

Av Sandra - 8 november 2008 15:50


stoltaste och gladaste hund när hon får bära något från affären eller macken. :) hehe.

Hon fick följa med mig när jag gick till OkQ8 nyss och hon gick så himla perfekt hela vägen (vilket hon alltid gör när jag tar henne själv), men än mer perfekt när jag kmr ut därifrån med ett paket å hon får bära den.

Svansen går hela tiden å hon tittar stolt på mig å går fot hela vägen.

Alla vi möter ler åt henne :) Och jag också för den delen ! :)


Nu åkte älskling till Jula... han har fått för sig att vi ska vara duktiga å BARA ha lågenergilampor här hemma.... hehe . Är ju iofs bra :) Men alltid när han kmr på nå liknande så ska de vara så dyyyrt ... <3


Vet inte.. men de känns som om vi liksom kmr närmare varandra varje dag nu... Jag litar på honom mer å mer... skämms knappt alls för min kropp längre inför honom nu ... Nu kan jag gå heelt naken utan att det känns som om jag är fulast i världen. Han får mig tillomed att känna mig sexig ;)


Det har tagit tid för mig att komma så långt, men nu är jag nästan där och jag älskar det ! Är bara honom jag kunnat vara såhär med.

Men även bara honom jag varit tillsammans med i ett seriöst förhållande och såhär länge. Kan inte tänka mig att leva utan honom nu.


Varför ha en massa olika killar när man tillsammans kan utforska å göra nya saker ihop ! ?

Fattar fan inte hur jag hållt på tidigare ... varit med killar jag egentligen inte velat å som jag blivit illa behandlad utav...

Man har varit för snäll.

Man har inte vågat ta sig ur i tid å det har resulterat i att jag har sårat den människan och själv blivit sårad ... vilket jag är ledsenoch ångrar nu, men man kan ju inte vara tillsammans med någon man inte känner att h*n vill jag leva mitt liv med ! :)


Och om inte allt de onda som hänt i mitt liv inte hade hänt så hade jag inte varit den jag är idag och inte heller tillsammans med min själsfrände och inte heller haft dom underbaraste hundarna som finns idag !

Om jag tänker så så känns allt genast lite bättre... <3


Thomas, du har hjälpt mig upp. Du har gjort mig starkare. Med dig så VÅGAR jag säga ifrån om det är något jag inte gillar.

Jag är inte längre den som tar emot all skit längre . Nu kan jag ordet NEJ.

Och det accepterar du . Älskade dig <3 :)


Önskar ingen de liv jag haft och inte den psykiska skit som fortfarande är innuti mig, men jag är glad för att jag klarat mig....

Kunnat stå emot när jag velat avsluta mitt liv ...


Utan mina älskade vänner .... utan mina älskade djur ... så skulle jag aldrig ha kunnat träffa mitt livs kärlek ! :) TACK !


NU ska jag dricka kaffe . Och kika på tv...


//Sandra


Av Sandra - 8 november 2008 12:13


Du är mitt hjärta älskling . Du betyder så mkt för mig . <3


Sitter å skriver på vovve.net som typ blivit en ny hobby ;) hehe.

Ska fylla på mera kaffe, är slut i koppen ...


Vet inte vad jag ska skriva ... Äsch .. skriver mera senare ...


//Sandra

Presentation


Hjärtat Amanda

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästboken

Besöksstatistik

Länkar

Omröstning

Ska jag fortsätta blogga här igen ? :)
 Ja !
 Nej !
 Kanske, om du vill !
 Bryr mig inte ...

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10 11
12
13
14
15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards