Alla inlägg den 22 november 2008

Av Sandra - 22 november 2008 21:31


Jag älskar den filmen ! Jag skulle lätt kunna se den igen ! :D

Så himla bra, så välskriven historia. . ! Jag satt mest och rös...

Åååh ! Vill se den igen !!! NU ;)


Aja, är svinkallt som fan ute ... men nu ska jag kika på tv eller nå ...


Älskar dig mitt hjärta <3


//sandra



Av Sandra - 22 november 2008 10:41


Är du hundmänniska? Eller föredrar du hellre:


Ja jag är hundmänniska !    52.9 %


Nej. Gillar inte djur...    0 %


Kattemänniska rakt igenom.    29.4 %


Fåglar    0 %Smådjur i bur !    0 %


Fiskar "Som en guldfisk fast i en skål..."    0 %


Hästar    5.9 %Vilda djur, inga i bur !    0 %


I princip alla djur. :)    11.8 %


Totalt har 17 personer röstat.
Omröstningen startade 2008-09-30 08:36


Dom flesta som kikat här å röstat har varit som mig,hundmänniska ! :)

Vilket kanske inte förvånar mig då jag skriver mestadels om hundarna...


Tack till er som läser här :) Kommentera gärna och rösta gärna på den nya !

(ska dock byta, men skriver denna så länge...)


//sandra

Av Sandra - 22 november 2008 10:21


Jaa, jag va borta vid tennisplan nyss och tog med deras favorit kampleksak och sen så sola jag iväg den åt liiite fel håll.... på den enda sida där träd fanns såååklart ! Och tron´t på fan att den fastna ! >:/ suck ...


Aja, hade bollen med mig också så att dom kunde ha nå å leka med...

Kallt som fan idag också... hade luvan pådragen samt halsduken runt huvudet som en muslim (vilket va väääldigt skööönt...).


Sitter och försöker värma upp mig nu med en kopp kaffe.

Mina fingrar är stelfrusna och illröda just nu ... inge skönt de inte...


"Sen har jag en massa godis i fickan som en viss liten Rocky tror han kan käka hur han vill ur fast jag minst puttat bort han 10 gånger nu och först NU i skrivandes stund slutade han... ! Eller... skoja ! Fan också ... ^^, Va inte med där riktigt...."


Aja. Nu ska jag dricka lite mer kaffe, gö en hård macka å sen ringa mamma.

Har ännu inte vågat säga att vi INTE ska vara hos dom på Jul...

Kan ju iofs ljuga om att det är för att Thomas ska jobba på Juldagen (förmiddag dessutom!!! :'( inge kul de ju ...)

 Hoppas hon förstår. För då slipper jag säga att de är pga henne jag inte vill komma (ja ni vet, hennes alkoholist vanor lär ju komma fram lagomt till julstressen och ett år till med den ORKAR jag iinte ...).


Aja.


Älskar dig mitt hjärta <3 Hoppas min sömnbrist inte höll dig vaken inatt!


//Sandra


Presentation


Hjärtat Amanda

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästboken

Besöksstatistik

Länkar

Omröstning

Ska jag fortsätta blogga här igen ? :)
 Ja !
 Nej !
 Kanske, om du vill !
 Bryr mig inte ...

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10 11
12
13
14
15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards