Alla inlägg den 29 november 2008

Av Sandra - 29 november 2008 15:16

Är man smart när man har på smet på pläten och tänker: "Fan va tunnt de såg ut, äsch jag har på lite till..." För att sen när man kollar ugnen efter halva tiden å inser att det är ju för fan bakpulver i och att skiten jäser!!

DÅ kände jag mig så jävla dumförklarad av migsjälv...

suck... aja. Blev ätbart.. men måste göra mer smörsås sen och låta den kallna mer så att den inte är så rinnig... jaja. Bättre lycka nästa gång!


Nu har jag btw ont i magen... lilla sandra kan inte låta bli att smaka föör mkt så man bara vill lägga sig i soffan å må illa resten utav dagen....


Känns som om klockan är 6 eller nåt... Men är inte ens halv 4...

Ska snart dra mig ut i skit vädret med hundarna...


//Sandra

Av Sandra - 29 november 2008 13:45


Jo, jag ska göra det om en stund. Mamma ska ringa så jag får hennes recept som jag tkr är godast. Det blir chockladrulltårta med vaniljsmörkräm.


Vi har ju varit på Willys å storhandlat idag, men blev rekord lite !

Vi fick allt (nästan) som vi skulle ha, men endå mkt mindre summa :)

Då kan man ju gissa hur mkt oonödigt vi köpt alla andra gånger ;)


Älskling tvingade sig till affären å köpte det jag glömt. Tack älskling<3

Du slipper följa med ut med hundarna så att du kan bli frisk.

Tack för att du ställer upp fast motigt är de ju,men du gör det <3

Älskar dig.


//sandra

Presentation


Hjärtat Amanda

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästboken

Besöksstatistik

Länkar

Omröstning

Ska jag fortsätta blogga här igen ? :)
 Ja !
 Nej !
 Kanske, om du vill !
 Bryr mig inte ...

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10 11
12
13
14
15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards