Alla inlägg den 8 januari 2009

Av Sandra - 8 januari 2009 15:24


Eller ja, jag lagade ju mat till älskling :)

Men inge speciellt, men de va ju maten och tanken som räknades.

Det blev vad som fanns: Prinskorvar, pommes och grönsaker.

Älskling verkade nöjd och blev mätt iaf, vilket är huvudsaken..!

Nu är jag hyffsat trött, men ska kolla på Mannen som talar med hundar som börjar 15:35 ...




*//Sandra

Av Sandra - 8 januari 2009 11:10


NU måste jag sluta sova så länge !

Förut va det Rocky som väckte mig vid 8-8:30 ...

NU vaknar han strax efter 10 ...


Dom ska bara smälta maten en stund så ska jag ta ut dom .

Är inte så kallt så ska iaf pälsa på mig å vara ute med dom iaf minst 40 min.

Dom behöver få springa av sig ordentligt på förmiddagen om man ska

kräva att dom är lugna till kvällen då man går ut igen en längre

vända så dom kan sova utvilade å trötta ....


Nu ska jag kika på vovve lite mer...


Här kmr en upplysning till alla med valp:

http://vovve.net/Rastplatsen/display_message.asp?mid=4615122



Älskar dig mitt hjärta <3


*//Sandra

Av Sandra - 8 januari 2009 00:17


http://vovve.net/Rastplatsen/display_forum.asp


det är vad som håller mig uppe... men ska snart gå å lägga mig brevid älsklingen min .. ska FÖRSÖKA å inte pussa på honom... men det är så svårt!

Han är så himla sjukt leeeen å mjuk så man kan inte låta bli å pussa på han å smeka honom ;)

Men jag måååste ... annars blir han sur om jag väcker honom inatt också..


Näe, nu ska jag skriva klart de jag skulle på vovve, sen ut med dom å sen sova... (ska försöka å inte fastna framför tv:n ..såg de va nå filmer som gick nu ...!)


*//Sandra

Presentation


Hjärtat Amanda

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästboken

Besöksstatistik

Länkar

Omröstning

Ska jag fortsätta blogga här igen ? :)
 Ja !
 Nej !
 Kanske, om du vill !
 Bryr mig inte ...

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2009 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards