Alla inlägg den 22 januari 2009

Av Sandra - 22 januari 2009 15:20


Vet inte, är huur seg i kroppen som helst, men känner mig endå pigg ?

Ska kila å hämta kaffet...

*Sådärja ;)*


Har gått himla fort idag, va i djurrummet i 1.5 timme och städade och så, sen så gick jag ut med en stooor hög varor i vagnen, sen så va det lunch !

Så Steffi tog lunch med mig så käka vi å snacka lite å sen tog vi Doris (Erikas franska bulldog) och gick en sväng runt å ner SSAB å tillbaka genom stan.

 Erika hade med sig sin Dolly ! :D Sååå jävla söööt ! En fransk billdog valp !
Ska ta kort på na någon gång , sjukt liten å söt :)


Sen innan jag drog hem så köpte jag 2 nya läderkoppel (svart & brunt), 2 50 pack bajspåsar och 15 tuggben ! :) Behövde bara betala för kopplen ;)

Tack tack peppsi max kvinnan x')


Nu har jag städat ur hatthyllan och byrån, varit ute med hundarna i rastgården och då kom Melker igen så dom rusa runt lite ...

Nu sitter jag å dricker kaffet å lyssnar på musik .


Älskar dig <3


*//Sandra

Av Sandra - 22 januari 2009 07:57


Ja, jag ska till Djurmagazinet idag ;) haha. Känner att de behövs, även om man va bra sliten imorse när man vakna ..!


Gjorde makaroner å köttbullar åt älsk igår, nåt iaf :) Så småningom när jag känner mig säkrare i käket med matlagning så blir de mer ...


Älskar dig <3


*//sandra

Presentation


Hjärtat Amanda

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästboken

Besöksstatistik

Länkar

Omröstning

Ska jag fortsätta blogga här igen ? :)
 Ja !
 Nej !
 Kanske, om du vill !
 Bryr mig inte ...

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2009 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards