Alla inlägg den 9 januari 2009

Av Sandra - 9 januari 2009 17:39


 Så himla skönt ute jue ! 0 gradigt å härligt .


Älskling ville ha en kebab, så jag satte på Mia å Saga väska å sen gick vi allihop å beställde en rulle åt honom, sen gick vi en runda förbi Forssa och mellan bostadshusen och de va himla mysigt.

Alla betedde sig såå himla exemplariskt att jag sväva på moln å fick en helt annan hållning å bara gick på. Stanna bara när någon skulle kissa eller så.

En perfekt promenad.

Sen hämta vi upp rullen å jag släppte Mia å Rocky så dom fick vara lösa en sväng å så...


Nu ska jag väl kika på tv, sitta på vovve å sen ska jag ta Mia å Rocky en till runda runt Forssa eller sportfältet eller nåt.


ÄLSKAR dig mitt HJÄRTA <3


*//Sandra

Av Sandra - 9 januari 2009 13:45


Ja, gue va skönt väder det är ute ! Ska så snart jag ätit nå å torkat håret ordentligt så ska jag gå ut med Rocky & Mia på en långpromenad å sen busa ebn stund i rastgården ! Anledningen till att inte Saga får följa med är att om det kmr någon som dom andra 2 kan busa med i rastgården så är Saga fortfarande (!!) surig efter löpet å då skulle det inte vara roligt ^^,


*//Sandra

Presentation


Hjärtat Amanda

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästboken

Besöksstatistik

Länkar

Omröstning

Ska jag fortsätta blogga här igen ? :)
 Ja !
 Nej !
 Kanske, om du vill !
 Bryr mig inte ...

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards