Alla inlägg den 12 januari 2009

Av Sandra - 12 januari 2009 19:04


Hatar dessa isbanor ute ! Inte för att hundarna dra eller så , men de är ju dryygt...

Inge rooligt alls....

Börja få ont i huvudet ... Hade ju de igår också ... Dock inte lika mkt...

 Hade ju de hela dagen igår å de blev ju nästan migrän till kvällen...


Hoppas jag orkar vara vaken så man kan gö mat åt älskling...


I vår ska jag köpa cykel ! Så fort de börjar bli bart ska jag de !


Aja... Nu ska jag ut med hundar snart ...


Älskar dig <3'


*//Sandra

Av Sandra - 12 januari 2009 16:52


www.metrobloggen.se/bloggk En som kommenterar ANDRAS bloggar ? hehe. Och min med bilden på Cihuahuan i Donken muggen ... hehe.

Ja, det är ju inte min  hund för fem öre, skulle inte kunna ha en sååå liten hund för då skulle de va de första jag trampa sönder på morgonen :O

Så för deras egen skull äger jag ingen sådan jycke... inge man ska ha om man vill tävla lydnad i heller .. hehe...


Aja. De är iaf STORM ute . =/

Jag vet inte hur många gånger jag varit nära å blåsa omkull !! 

Men hundarna är snälla å drar inte iaf, vilket dom har blitt hiimla duktiga på nu :)


Aja, ska göra kaffe .


*Tack älskling för pussen idag när du kom förbi innan jobbet!Den värmde!*


*//Sandra

Av Sandra - 12 januari 2009 06:59


Skönt tkr jag faktiskt, att det blir lite rutiner igen. Det behöver jag ...

Då kanske de blir ordning på mina sovrutiner också...

Vakna 06:10 ungefär relativt pigg (?) och gick upp ur sängen halv.

Hundarna är trötta fortfarande :)

Kaffet är klart *går och hämtar*....

Sådärja, en sockerbit och jättelite mjölk ... *gott*



Igår nudå :) Ja, man kan ju inte bli annat än valpsjuk när de är typ 10 valpar som kutar runt benen på en ^^, hihi

Det va speciellt en siberian husky valp på 3 månader som va så himla söt!

Sen va det en vit herdehund som också va himla fin där, men den va så feg!


Rocky va iaf den som höll igång alla de små med några tafattlekar med han i ledningen. haha såklart.

Han såg verkligen ut å trivas så jävla bra då alla kuta efter honom och ingen kunde ens komma i närheten (fanns större valpar där också som va större än honom).

Han behövde inte ens ta i nå, bara när någon smarting gena över för å få tag på han, men då la han bara i en till växel å den hade inte en chans .

Snabb som vinden är han ! Men sen har han ju greyhound i sig å ;)


Sen när han tröttna åt ena hållet så tvärvände han å kuta igenom hopen med hundar  valpar å alla fick genast väldigt bråttom å dom ramla å sprang ihop å omkull varandra x) haha.

Sen efter första rundan så ville de andra ägarna ha igång ´Rocky igen så dom kunde få trötta valpar när dom kom hem igen :)


Rocky och jag va där i lite mer än 2 timmar och fick åka med Sandra och Jhon som kom dit med hans bror Bossy (som likar Tyson som mamma har skitmkt! haha En riktig kaloss !).

Rocky va himla duktig å lekte väldigt snällt å inge tufft alls (som han brukar gö med Saga å Mia).

Han lyssna på mig fast de va så mkt annat omkring å när han ville vila så kom han till mig å satte sig en stund.

Han fick en Karelsk Björnhund som bästa brottarpolare, vilken jävla tuffing !

3 månader å så himla tuff att han bara nöjde sig med dom största där inne!

Rocky kan va himla försiktig och snäll på ett tryggt vis också mot dom räddare valparna så han fick igång 3 av dom som skrek när någon av de andra kom nära så dom ägarna skoja om att dom ville låna Rocky som kompis åt deras mot en 20:a haha ;)


Himla rolig mysig dag fast de va blåsigt å ruggigt !


Ska ta en till kopp kaffe nu å sen ge hundarna lite käk :)

Se hur de känns å komam till Djurmgazinet igen nu då, är redan pirrig.

Men de är synd inte Steffi är där idag ... :( Hoppas iaf Lotta å Erica är där :)


Älskar dig Thomas<3


*//Sandra



Presentation


Hjärtat Amanda

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästboken

Besöksstatistik

Länkar

Omröstning

Ska jag fortsätta blogga här igen ? :)
 Ja !
 Nej !
 Kanske, om du vill !
 Bryr mig inte ...

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2009 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards