Alla inlägg den 17 januari 2009

Av Sandra - 17 januari 2009 16:48


Ja, gue va mysigt de va å gå runt älven :D Vi hade kaffe med också .

Så vi gick där och när de gick så va hundarna lösa och fick springa.

Rocky kom också underfund med att änder och svanar är läskiga varelser från en annan planet x) haha.

Så nu är jag och älskling och såklart hundarna dötrötta, men de är bara skönt tkr jag !


Pratade med mamma förut och hon skulle fixa med 2 cyklar till mig å Thomas när dom ska förbi eller till borlänge nästa gång :D

Kan jag å älsk cykla med Saga & Mia .


Näe, nu ska jag slänga mig i soffan :) Sen ska jag å älskling gö mat, kött, potatis och röndvinssås blir de .


Älskar dig mitt hjärta <3


//Sandra

Av Sandra - 17 januari 2009 12:24


För jag va så sjukt trött imorse när jag vakna att jag skulle kunna offra vad som helst för å få rocky å somna om, vilket han gjorde ! :)

Så jag fick sova ut iaf å de va skönt ... !

Synd de som va så skönt väder idag ute.


Aja. .


Får se hur de blir när jag fyller år ... Som de är nu skulle de va mkt bättre om vi va i Borlänge om man tänker på alla hundar ...


Vi såg på Disturbia igår, jävla bra den va tyckte jag ! :)


Älskar dig <3


//Sandra

Presentation


Hjärtat Amanda

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästboken

Besöksstatistik

Länkar

Omröstning

Ska jag fortsätta blogga här igen ? :)
 Ja !
 Nej !
 Kanske, om du vill !
 Bryr mig inte ...

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2009 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards