Alla inlägg den 10 januari 2009

Av Sandra - 10 januari 2009 17:22


Hade lite hungry eyes ...


*Paul Walker Med en av hundarna  D.J från Eight Below*




* Paul Walker *






*Paul & Jessica*



Hennes kropp... Drömkroppen!





*Tyler Bachtel*










Porrig manlig model, jag vet ! ;)







Äsch, nu har hag fått min dos av ögongodis ...



Av Sandra - 10 januari 2009 13:40


Ja, en kiss&bajs-runda blev en lekstund och Rocky fick en ny kompis idag.

En brunprickig dalmatinerkille i hans ålder kom och dom fick busa som galningar i över en halvtimme innan vi avbröt så vi kunde dra oss hemmåt.

Rocky skällda å försökte få igång Techno, men han fatta inte varför han skällde och Rocky hoppa och gjorde tusen lekinviter och tillslut började den andre springa å då jagade Rocky honom och vände om å ja, det tog en stund innan Techno fatta att Rocky ville bli jagad ^^,

Men när han sen fattat de så blev de fart på dom ! :) OM ! Jisses ! haha.

Så en bra dag idag igen känns de som :)

Ska ta dom på en runda runt Forssa igen idag.


Höll på å garva sönder mig när en skrev att Millan är fejk idag... haha.

Hon hade NU fattat att det inte alls tar 10 min för hundarna att bli "bra" igen.. men NÄÄÄHE ?! haha. Suck ...


Älskling är på jobbet nu...

Saknar honom när han inte är hemma fast han mest sitter å spelar (igen).


När jag fyller år så önskar jag mig en kamera ! :)

Går "alla" ihop om pengar så kan jag ju få en bra sådan också ;)


Nu ska jag dricka kaffe å kika lite på vovve ...


*//Sandra



Vilken är lilla jag ? Vänster eller höger ? ;)

Presentation


Hjärtat Amanda

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästboken

Besöksstatistik

Länkar

Omröstning

Ska jag fortsätta blogga här igen ? :)
 Ja !
 Nej !
 Kanske, om du vill !
 Bryr mig inte ...

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2009 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards