Alla inlägg den 31 januari 2009

Av Sandra - 31 januari 2009 15:07


Usch ja, jag känner mig typ bara sämre å sämre... Ska hem imorgon, men Saga får följa med hem till mamma igen , så har jag bara Mia å Rocky hemma. Inget blev ju som de va tänkt i helgen, har orkat vara ute två gånger med Rocky, sen har mamma, Martin å Mats varit ute med dom ... Skulle aldrig ha orkat gå ut med dom ... ! Usch, jag känner mig trött å helt jävla sliten, gör ont överallt i kroppen ! Det värker i öronen, halsen, gör ont i alla muskler å leder.Typiskt influensa ... Jag har kommit fram till att om älskling rastar dom ordentligt innan han åker till jobbet så behöver jag gå ut med dom max 2 gånger och då kan jag vila, får Rocky ligga bredvid mig i sängen så kmr han sova länge iaf.  Usch, jag hatar influensan... Älskar dig mitt hjärta, saknar dig ! Vill ligga bredvid dig <3Får se dig imorgon . :) *//Sandra   

Presentation


Hjärtat Amanda

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästboken

Besöksstatistik

Länkar

Omröstning

Ska jag fortsätta blogga här igen ? :)
 Ja !
 Nej !
 Kanske, om du vill !
 Bryr mig inte ...

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2009 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards