Alla inlägg den 14 januari 2009

Av Sandra - 14 januari 2009 16:42


 Julie Rescue granskas ! Vet inte så mkt om den orginasitionen men de är iaf ett adopteringscenter för hundar från Spanien .


Ska bli mkt mkt intessant å kolla på ikväll...


Ja, jag sitter här helt slut i fötter å vill bara lägga mig å vila en stund...

Men gör jag inte de så somnar jag direkt sen istället ! :)

Men ska ju upp så tidigt imorgon :(

Orka ... Jävla matte...


Aja...


Älskar dig <3


*//Sandra

Av Sandra - 14 januari 2009 07:33


Ja, jag sa till Lotta å Sofia igår att jag hade planer för imorgon. Jag skulle städa toaletterna och s ska jag väl göra djuren antar jag om inte den "nya" skulle det. Jag ska väl visa å lära upp henne också idag om hon kmr idag, typ visa runt och vart an fyller på fröer å ja, hur allt funkar på DM.


Sitter med en kopp kaffe, en sockerbit och knappt nå mjölk å riktigt starkt kaffe ... ingen hit direkt, men men ....


Hundarna fick mat vid 07:15 så dom ska jag ut med också om en stund...


Imorgon blir de å gå upp runt innan 05:00 =/ Huuua mig va dryyygt !

Ska ju vara på matten 08:00 å ska man hinna ut me hundar å allt de också plus att det inte är på skolan matten är längre, de är typ bortanför kupolen ... suck...

Så buss till stan å sen buss till kupolen ... Hoppas ja hittar dit igen nu då!!


Älskar dig<3


*//Sandra

Presentation


Hjärtat Amanda

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästboken

Besöksstatistik

Länkar

Omröstning

Ska jag fortsätta blogga här igen ? :)
 Ja !
 Nej !
 Kanske, om du vill !
 Bryr mig inte ...

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards