Alla inlägg den 28 januari 2009

Av Sandra - 28 januari 2009 14:45


Funderar på om jag ska lägga mig en liten stund, är så trött ...

I så fall bara 2 timmar eller så ...


Aja. Ganska skönt är de å jobba med kroppen så på dagarna ;)


Love you <3


*//Sandra

Av Sandra - 28 januari 2009 08:51


Ja, älskling köpte en digitalvåg igår, plus att jag införskaffat en ny stegräknare som räknar allt å inte bara stegen.


Aja.


Igår, jisses va tungt jag jobba på Djurmagazinet . Helt slut va jag när jag kom hem. Ville mest bara gå å lägga mig, men va uppe till halv 10 .

 Packade upp två stycken 2 meters pallar med Royal Canin foder ! Jooobbigt!

 Sen fick jag lov å gå å hålla reda på så att dom andra 2 praktikanterna gjorde ett bra jobb, Sara är väl duktig, men inte Erika !!

Katastrof inne i djurrummet !

Kaninerna å marsvinen ska ha extra mkt hö på golvet också, men INGET hade dom, alla djuren hade PYTTELITE mat i skålarna å vissa inget.

Det ska vara uppfyllt i hela skålarna då dom ska ha tills nästa dag !

Så jag prata med dom andra om det så nu ska jag vara med å hålla koll direkt efter dom gjort klart där inne .


Aja. "Försov" mig lite idag, men ska dricka upp mitt kaffe å sen så ska jag ut med hundarna . . .


En bild på Doris Och Lilla Dolly ! :) 






Älskar dig <3


*//Sandra

Presentation


Hjärtat Amanda

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästboken

Besöksstatistik

Länkar

Omröstning

Ska jag fortsätta blogga här igen ? :)
 Ja !
 Nej !
 Kanske, om du vill !
 Bryr mig inte ...

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2009 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards