Alla inlägg under oktober 2008

Av Sandra - 1 oktober 2008 14:16


Kan jag lova att de va... trodde de skulle bli en lugn dag på DM idag...

Men pall efter pall kom upp å jag fick bara mer å mer å göra...

Och bara tunga saker å jobba saker som ska prismärkas ...

Plus att det va sjukt mkt kunder idag när de va så få i personalen !

Jobbigt värre idag ... Blev så stressad att jag fick lov å gå ut å röka flera gånger bara för att lugna ner mig å varva ner...


Nu sitter jag iaf hemma å dricker kaffe. Skriver mer senare...


Älskar dig älskling <3


//Sandra

Av Sandra - 1 oktober 2008 08:36


Älskling fyller år om 16 dagar :) hihi.

Ska se till å fixa en fin present åt mitt älskade hjärta <3

(Raffe fyller också år då..)


Vaknade 07:45. Gick upp å tvättade håret. Fixade mig lite granna... Och sen tog jag ut hundarna. Nu väntar jag på att kaffet ska bli klart.

Får se om jag går idag, kanske inte hinner?

Aja... Skitsamma. . . KAFFE !!


Och ja, nyklippt... jag ska fan se till att älskling gömmer alla saxar när jag börjar tröttna ur på håret.. Klippte upp det å så igår. Så att det blev en busfrisyr som jag brukar ha. Aja...


Nu ska jag dricka kaffe !! :)


Älskar dig <3


//Sandra

Presentation


Hjärtat Amanda

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästboken

Besöksstatistik

Länkar

Omröstning

Ska jag fortsätta blogga här igen ? :)
 Ja !
 Nej !
 Kanske, om du vill !
 Bryr mig inte ...

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22
23
24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards