Alla inlägg under januari 2009

Av Sandra - 7 januari 2009 11:04


Är så himla skönt när hundarna sover till efter 10 och sen får dom mat när jag går upp, sen ligger dom å smälter den eller tuggar på ben som Rocky gör just nu medans Saga & Mia sover lite.

Ska snart gå ut med dom ...

Tänkte jag skulle gå till rastgården om den är tom...annars går jag nog runt sportfältet tror jag.


Älskar dig <3


//sandra

Av Sandra - 6 januari 2009 12:03


Ja, nu jävlar måste jag skärpa mig ! Inge mer skräp ! INGE MER !

Att man brukar gå upp lite under julhelgerna..visst ... men inte såhär!!

Men men , jag halkar väl in i gamla vanor snart nu när praktiken börjar igen.

SKÖNT !

Uscha mig, ska ner till de jag vägde plus 2.5 kg till INNAN jag fyller 20!!!


Nyduschad ... nu ska jag dricka kaffe !

Älskar dig mitt hjärta ! :D


//Sandra


--------------------------------------------------------------------------------------

 Prata med gumms på msn nyss... hehe...hon tyckte jag överdrev ;)


Okeii Mysan ... Jag överdriver väl lite... Har ju som sagt mens ... Är förstoppad sen 4 dagar och allt ... men iaf... från att ha vägt en viss vikt å sen plötsligt * KG extra ! ! :( sjukt...


@--->---- puss på  dig gumms <3


-------------------------------------------------------------------------------------------


Av Sandra - 5 januari 2009 16:54


Mensvärk så de smäller om´et ! :'(

Uscha mig, vill inte ha det såhär ... jävla menskit ...


Älskling tog Mia och gick till affären ... Jag vet att han hatar att gå ut med hundarna... men bra han gör de iaf nu under min mens...

Ena sekunden känns det knappt å andra hugger det å tar i så man tror någon har min som en jävla woododocka ! :'(


Näe, nu ska jag kila ner under filten i soffan igen ... fryyyyser så jävligt...


Älskar dig <3


//sandra

Av Sandra - 3 januari 2009 12:05


Jag känner att om jag ska göra min tatuering så vill/lär jag boka in en tid snart ...

ELLER om jag vill ha dom till kurs med Rocky istället ?

Nu fick jag himla massa ångest... Men kurs med Rocky ordnar sig.


Jag va nyss ute med hundarna och dom har fått leka i iaf 50 min .

Ganska skönt att man kan gå till ett ställe så dom får leka och härja av sig.

Måste dock gå ordentliga promenader då det va länge sen, men nu när isbanorna är öppna så åker det ju ungar hela tiden och dom får ju för sig att reta hundarna ibland. . .  >:/


Aja... NU ska jag sitta på vovve lite till å sen göra skinkmacka !

Jag är skitduktig me å äta nu. Jag äter iaf mackorna som blir ganska matiga med julskinka och igåt blev de makaroner och köttfärssås :)


Älskling, du är så himla underbar ! Igår..omg.. ;) hehe. DAAAMN !  <3


//Sandra

Av Sandra - 2 januari 2009 20:23


Älskling tkr jag är nojjig och jag vet att jag inte är med barn ...

MEN endå så känns det så himla konstigt att jag förändrats, jag är inte lika röksugen, jag är orolig att barnen som smäller smällare ska göra illa sig att jag blir orolig till den grad att jag blir arg !


Aja. Med barn är jag då inte, fast jag hoppas på det ...


Va nyss ute i 45 min med hundarna på sportfältet. Mia fick för sig att hon ville springa på isen efter ett par killar som åkte ...

Hon lyssna dock på mig när jag ropa direkt ^^,


Näe, nu är vattnet klart !


//sandra



Av Sandra - 2 januari 2009 12:27


Jag måste till apoteket och hämta ut mina Diklofenak ... INNAN min mens kmr och då är de ju försent för då kmr jag vara liggandes...


MÅSTE hämta ut mitt smink jag beställde förut . SISTA dagen idag.

Typiskt när det är så kallt ute också ...


Va ute en timme med hundarna och SATANO PERKULE va kallt det va !

Men hundarna hade kul och Rocky fick massa spö av morsan när han kaxar upp sig mot henne x) Hon dängde ner honom 3-4 gånger...


Näe, nu måste jag se till å få nå gjort !!


Älskar dig <3           


~*~Sandra<3Thomas~*~


//Sandra

Av Sandra - 1 januari 2009 11:44


Jag har varit ute en snabbis med hundarna nu vid 11:a (sovmorgon fick jag när Rocky får sova bredvid mig..).

Sitter och dricker Forest Tea just nu, ska försöka å bara dricka kaffe på vardagarna när jag är på praktiken.

Ska börja dricka linfrön på morgonen och gå upp tidigt så man hinner med en långpromenad med hundarna.

Jag hoppas verkligen att detta blir ett bra år ...

Jag behöver ett bra år.


Ska alldeles strax klä på mig å gå ut en lekrunda med hundarna så dom får busa av sig.


Igår så va det ju som om 3:e världskriget ute ! =/

Stackars alla hundar som är rädda och såklart alla andra djur också för den delen.

Hoppas dom förbjuder alla raketer och smällare resten av året förutom Nyårsafton !

Igår hade det kunna gå riktigt illa när oansvariga onyktra människor smäller av raketer som dom satt ner så hårt att dom går av på marken !!

Och inte nog med att dom gjorde det EN gång utan TVÅ gånger så man fick ju backa iväg för att inte få skiten på sig!

Idioten som satte ner dom fick på sig i ryggen båda gångerna och föräldrar med sina småbarn bara stod där.

Jag skulle stå på säkert avstånd med sina barn !

Det är lika egoistiskt som att köra bil för fort bara för att man har bråttom och så har man barna i bilen ! IDIOTER !

Jag stod och blåhöll älsklings arm för att jag va rädd att någon skulle göra sig illa eller skjuta iväg bland folk !


Fattar inte att dom inte ställde sig på sportfältet ISTÄLLET !


Aja. Nu är skiten över fas dom small några raketer imorse... suck ...


Och nu ska man få lov å passa så att inte hundarna äter raketpinnar å får i sig gift från krutet å skit ! >:(


Ska kika lite mer på Bröderna Lejonhjärta nu ...


Älskar dig mitt hjärta <3


//Sandra


Presentation


Hjärtat Amanda

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästboken

Besöksstatistik

Länkar

Omröstning

Ska jag fortsätta blogga här igen ? :)
 Ja !
 Nej !
 Kanske, om du vill !
 Bryr mig inte ...

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2009 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards